papirtosse

mandag den 3. november 2014

Kursus i papirfletning

I lørdags var der Papirfletningskursus med Lene og Anna Schepper. Det var arrangereat af Vestfyns Husflidsforening - en forening som er meget aktiv og byder medlemmerne mange spændende kurser og forenings aftener. https://www.facebook.com/vestfynshusflid?fref=nf
Jeg har flettet før - men det var godt nok en udfordring! 4 farver ... og æggefacon. Det tog et stykke tid, før jeg faktisk fandt ud af, hvordan jeg skulle gøre - selvom jeg fik det forklaret... men da 10 øren faldt, var det jo nemt nok .-).
Jeg fik kun lavet 2 ting i løbet af de 4 timer... men jeg hyggede mig og har fået blod på tanden at sætte mig lidt mere ind i det.





5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte begge to Katharina. Jeg er lidt vild med din lille rumraket her ha ha ha

    SvarSlet
  2. Hvor er de skønne. Glæder mig til at se flere eksempler her på :-)

    SvarSlet