papirtosse

mandag den 16. juli 2012

blomster

Har ryddet op i alle skuffer, skabe, kasser... hvor har jeg dog mange ting, jeg ikke har brugt endnu! Siden vejret ikke er så sommerligt, har jeg besluttet, at skifte mine dekoredrede æg på troldegrenen i køkkenet ud med bloster, sommerfugle og andet.  Dermed kan jeg afprøve min Sizzix blomster die. Har ikke prøvet det før, men synes nu, det er ret sjovt.

1. forsøg:


Det er meningen, at jeg skal lave flere forskellige (japansk origami papir).

Her det færdige resultat.



10 kommentarer:

  1. Ih, en fin blomst :) Søde sommerfarver :)

    SvarSlet
  2. Flot bloms du har lave:)
    Jeg har lige lavet en bonderose, fra en tut hos Mette
    http://hvistendal.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. tak for tippet om Mettes tut!

    SvarSlet
  4. Fin blomst, det skal nok blive den fineste blomstergren du får

    SvarSlet
  5. FLot blomst :) Det kommer da til at se rigtig flot ud på en troldegren :)

    SvarSlet
  6. sikken en fin sommerblomst

    SvarSlet
  7. Nej hvor er den smuk, netop det at du har brugt mønsteret papir gør den så levende, får vi grenen at se når du er færdig? knus morkaren.

    SvarSlet