papirtosse

torsdag den 12. juli 2012

Et LO - stor udfordring...

Har besluttet, at lave et LO i nogle farver, jeg normalt ikke bruger. Nu er jeg heller ikke så bevandret i at lave LO, men har da prøvet et 10 stk. De er alle i brændte og nauturfarver. Så det var en udfordring at vælge noget helt andet. Efter 3 forsøg med forskellige papir, kom jeg frem til dette resultat.



Det andet LO gik lidt nemmere. Fik fat i et tapet bort med græsk mønster, sprøjtede hvid Mister Huey's på og brugte det som et stempel. Blomsten er et fotografi, jeg har klippet ud, som jeg har fosynet med et græsk billede i midten.


2 kommentarer:

  1. Spændende layouts. Jeg kan bedst li' det nederste, som har så flot et mønster og dejlige farver :)

    1000 tak for din søde kommentar på min blog. Jeg har selv embosset et stykke kraftkarton (brugt en embossingfolder og min big shot) - super let.

    SvarSlet
  2. Jeg må se at få fat i sådan embossingfolder - det mønster er kanon flot. Kan du huske, hvad det hedder?

    SvarSlet