papirtosse

onsdag den 11. marts 2015

Endnu et fødselsdagskort

For et stykke tid siden lavede jeg et flettekort - men skår to basekort ud til flet. Så den sidste skulle dekoreres. På ephemerasvintagegarden.com fandt jeg nolge søde billeder, jeg fik lyst til at bruge på dette kort. På convention fik jeg købt et spændende stempelset fra PaperAtrsy - derfra "kvinden med vingerne". Jeg er vild me de stempler - og skal nok bruge dem flittig. Tror de bliver også rigtig gode på tags. :-). Men det må jeg afprøve en anden dag.


4 kommentarer:

  1. Rigtig fint kort.Dejligt med nyt legetøj.; )

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det et flot kort! Jeg glæder mig til at se mere med dine nyindkøb ;)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot og lækkert kort, du har lavet her. Og super fedt med nogle nye ting at lege med, så blír det spændende at se, hvad mere du finder på at lave med det.

    SvarSlet