papirtosse

onsdag den 10. december 2014

juleblog 10. december

Sikken et blæsevejr, det er i dag! Godt man ikke skal arbejde udenfor...
I dag får jeg besøg af en gl. veninde og hendes mand. Glæder mig, vi har ikke set hinanden et halvt år! Jeg mangler at bage de sidste småkager for denne omgang (dejen er lavet for et par dage siden)- håber at nå det, når gæsterne er gået.
I går fik jeg to kort:


 Dette her er fra Anne Bente




Og dette her fra  Lena.

Tak til jer begge to.

Kan i have en god dag!

7 kommentarer:

  1. Fine kort du har fået, og jeg genkendte straks Anne Bentes lækre blonde....
    God fornøjelse i dag.

    SvarSlet
  2. Fine kort, du har modtaget her, og hvor må det være dejligt at være næsten færdig, gid jeg kunne sige det samme. Hyg dig med din gamle venide i dag, det skal der nemlig også være plads til.

    SvarSlet
  3. Dejligt at modtage sådanne kort - jeg nyder, at det hele ikke er digitalt :)

    SvarSlet
  4. Rigtig fine julekort, du har modtaget : )

    SvarSlet
  5. Dejlige kort, og rigtig man genkender straks Anne Bentes fine blonde kort. knus morkaren.

    SvarSlet